You have reached the website


Často kladené otázky


Kávovar

Čo presne znamená tlak 15 barov?

Tlak 15 barov znamená, že voda je pri výstupe pri čerpadle hnaná pod tlakom, ktorý je približne v hĺbke 150 metrov pod hladinou mora. Tento tlak je porovnateľný s profesionálnymi kaviarenskými prístrojmi a zaručuje správnu prípravu kávy. Chuť a vôňa kávy sa uvoľní tým správnym spôsobom.

Musím vždy regulovať množstvo vody na prípravu nápoja sám?

Nie, nemusíte. Kávovary Creativa a Creativa+ umožňujú zvoliť si konkrétny typ nápoja zo zoznamu a prístroj ho pripraví sám (navyše si môžete množstvo vody upraviť podľa svojej chuti). Kávovar Genio je vybavený tzv. Flow-stop systémom, tzn. podľa značky na každej kapsli určíte množstvo vody veľmi jednoduchým spôsobom. Ostatné kávovary sa obsluhujú manuálne.

Ako často treba prístroj odvápniť?

Sme radi, že vás zaujíma, ako sa o svoj kávovar správne starať. Návod na údržbu nájdete tu: ÚDRŽBA KÁVOVARU  

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsľa Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsliach určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsle v kávovare sa tlak v kapsliach vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsľu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsli. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsľa NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsliach systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsľu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsľou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsľu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Čo mám robiť, keď cez kapsľu nepreteká voda alebo nápoj vyteká príliš pomaly?

Skúste prístroje odvápniť podľa nášho NÁVODU , ak by problém naďalej pretrvával, obráťte sa na servisné stredisko. Ich zoznam nájdete tu: http://www.krups.cz/servisy

Kapsule

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsľa Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsliach určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsle v kávovare sa tlak v kapsli vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsľu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsli. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsľa NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsliach systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsľu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsľou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsľu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Ako kapsľa funguje?

Zaujíma vás, ako vzniká umenie skvelej kávy? Pozrite sa, prosím, na: INTELIGENTNÁ KAPSĽA

Bude v ponuke biela čokoláda alebo čaj?

Ponuku neustále rozširujeme. NESCAFÉ je spoločnosť zameriavajúca sa najmä na kávu a na kávové nápoje, to však neznamená, že vyrábame iba kávu. V súčasnosti si môžete pochutnať napr. na Chococcine alebo na Chai Tea Latté. Stále hľadáme nové chute a skúmame, čo si naši zákazníci želajú.

Aký typ kávy sa nachádza v kapsliach?

V našich kapsliach nájdete mletú čiernu kávu druhu arabica alebo zmes arabiky a robusty. Výnimku tvorí káva Cortado, Ice Cappuccino a Mocha, kde je rozpustná káva. KVALITA KÁVY

Čo označuje malé číslo na kapsli?

Tomuto číslu nemusíte venovať pozornosť. Ide o označenie výrobnej linky v našom podniku.

Kde si môžem kúpiť kapsle do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?

Kapsle zoženiete vo väčšine supermarketov a reťazcov s elektrospotrebičmi alebo na www.dolce-gusto.sk.

Ako zaobchádzať s použitými kapsľami?

Vyprázdnené kapsle likvidujte v rámci zmesového odpadu.

Príprava

Prečo by som mal/a pri príprave Latté Macchiato alebo Cappuccino najskôr použiť kapsľu s mliekom a až potom kávu?

Pretože len tak zaistíte autentickú prípravu a vzhľad. Ak najskôr pripravíte kávu a až potom mlieko, pena nápoja bude hnedá. Na chuť však presný postup vplyv nemá. Pozrite sa, ako vytvoriť majstrovskú šálku kávy: PRÍPRAVA KÁVY - VIDEO

Prečo kapsle s mliekom obsahujú cukor?

Mlieko v kapsliach sladíme preto, aby bola chuť výsledného nápoja dokonale vyvážená. Samozrejme, ak máte radšej sladšie nápoje, môžete si do nich cukor pridať.

Môžem kapsľu použiť dvakrát?

Kapsľu používajte vždy len na prípravu jedného nápoja. Nikdy ju nepoužívajte dvakrát.

Akú vodu mám použiť na prípravu nápoja?

Hlavne studenú. Do nádržky na vodu neodporúčame používať teplú vodu ani mlieko alebo iné tekutiny okrem vody. Keď použijete vodu z kohútika, je to v poriadku. Dávajte však pozor na pravidelné odvápňovanie prístroja. Ak viete, že máte tvrdšiu vodu, nezabúdajte kávovar odvápňovať častejšie. Len tak si uchová svoje kvality.

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových i nekávových špecialít v kapsulách určených pre kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsuly v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne je možné kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa držiak s kapsulou vyťahovať nasilu. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Ostatné

Je možné doručenie do Česka?

Pre objednávky s dodacou adresou v Česku sa, prosím, zaregistrujte, v našom partnerskom e-shope tu. V inom prípade bude vaša objednávka stornovaná a tovar nebude možné dodať. Ďakujeme za pochopenie.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Objednávka bude spracovaná maximálne do 8 pracovných dní od jej prevzatia objednávkovým systémom. Pred doručením bude objednávateľovi odoslaná SMS/e-mail o vyexpedovaní zásielky s odkazom, v ktorom si možno dať  balík preposlať na výdajné miesto. Pred samotným doručením bude v daný deň ráno objednávateľ ešte telefonicky upozornený na čas doručenia.

Objednávku možno sledovať na:

http://www.geis-group.sk/m/sledovani-zasilky.aspx

Zákaznícke centrum
18 181 
(7.00 - 17.00)
E-mail
info@geis.sk

Aká je cena poštovného a balného?

Poštovné a balné sa účtuje úhrnne v cene 3,99 €. Pri objednávke nad 40 € je poštovné zadarmo.

V slovenskej/českej časti príručky chýba registračný kód na zaregistrovanie kávovaru. Môžem použiť kód z inej časti príručky?

Áno, registračný kód sa môže vo výnimočných prípadoch nachádzať v inej časti brožúry ako v slovenskej, v tomto prípade použite, prosím, tento kód.

Chýba mi príručka, a tak si nemôžem zaregistrovať kávovar.

Od októbra 2015 sa v kávovaroch balených pre slovenský trh prestali používať brožúrky s kódmi pre registráciu kávovaru, preto sa teda môže stať, že práve váš kávovar brožúru neobsahuje. Zaregistrovať ho ale môžete aj tak - bez použitia 12 miestneho kódu. Darček za registráciu kávovaru s kódom je možné využiť len do konca roka 2015.

Pre viac informácií  sa, prosím, obráťte na našu infolinku 0800 135 135.