Loading...

Vernostný program PREMIO sa mení! Premeňte svoje PREMIO body na štýlové odmeny najneskôr do 31. decembra 2023.

Osviežte sa ľadovou kávou - kapsule od 4,99 €!

PREMIO CLUB HRA SK

Čo je PREMIO CLUB HRA?
PREMIO CLUB HRA je opakujúca sa súťaž o výhry prebiehajúce mesačne. PREMIO CLUB HRA je opakujúca sa súťaž o úžasné výhry prebiehajúce mesačne. PREMIO CLUB HRA je aktivita spojená s krabičkami kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® a STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce...
Ako sa môžem zúčastniť?
Pre účasť v PREMIO CLUB HRE potrebujete kód zo škatuliek NESCAFÉ® Dolce Gusto® alebo STARBUCKS® by NESCAFÉ® Dolce Gusto®. a. Nájdite 12miestny jedinečný kód vytlačený vo vnútri balenia; b. Prihláste sa/registrujte sa na www.dolce-gusto.sk/premio-lottery...
Môžem sa zúčastniť viackrát v jeden mesiac?
Áno, je to možné. Jedna účasť sa rovná vloženiu požadovaného množstva kódov (spravidla 1 kód), takže ak máte napríklad deväť unikátnych kódov, zúčastňujete sa súťaže deväťkrát (keď je požadovaný iba 1 kód pre účasť v PREMIO CLUB HRE). Kódy sa nesmú opakovať...
Kto sa môže zapojiť do PREMIO CLUB HRY?
PREMIO CLUB HRY sa môžu zúčastniť IBA obyvatelia SR. PREMIO CLUB HRY sa nemôžu zúčastniť zamestnanci a najbližší rodinní príslušníci usporiadateľa, jeho agentúr, pridružených spoločností ani nikto, kto je s hrou profesne spojený. Účastníci musia byť ...
Kedy a koľko je oznámených výhercov?
Výherca je vyžrebovaný vždy na začiatku nasledujúceho mesiaca do troch (3) pracovných dní a kontaktovaný do siedmich (7) pracovných dní od ukončenia predchádzajúceho kola PREMIO CLUB HRY (predchádzajúceho kalendárneho mesiaca). Počet výhercov sa môže...
Ako sa dozviem, že som vyhral?
Každé žrebovanie prebehne a výhercovia budú informovaní e-mailom do siedmich (7) pracovných dní od dátumu ukončenia predchádzajúceho kola PREMIO CLUB HRY a vyžrebovania výhercov.
Budem informovaný/á, ak nevyhrám?
Kontaktovaní budú iba výhercovia. Krstné meno a prvé písmeno priezviska všetkých overených výhercov bude k dispozícii na vyžiadanie prostredníctvom stránky Kontaktujte nás a zadaním "PREMIO CLUB HRA" do poľa pre otázku, a to po dobu 3 mesiacov po skončení...
Nemôžem nájsť kód vo vnútri balenia. Čo mám urobiť?
Kontaktujte nás prosím na tejto e-mailovej adrese: info@nestle.sk Kúpil/a som balenie kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® v inej krajine. Môžem zadať kódy a zúčastniť sa PREMIO CLUB HRY? Áno. Pokiaľ sa v balení...
Kde nájdem pravidlá a podmienky PREMIO CLUB HRY?
Pravidlá a podmienky nájdete na stránke tu.
Nenašiel som odpoveď na svoju otázku. Čo mám urobiť?
Kontaktujte nás prosím na tejto e-mailovej adrese: info@nestle.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára: Skontaktujte...
Načítávanie...