You have reached the website


Často kladené otázky


Kávovar

Čo presne znamená tlak 15 barov?

Tlak 15 barov znamená, že voda je pri výstupe pri čerpadle hnaná pod tlakom, ktorý je približne v hĺbke 150 metrov pod hladinou mora. Tento tlak je porovnateľný s profesionálnymi kaviarenskými prístrojmi a zaručuje správnu prípravu kávy. Chuť a vôňa kávy sa uvoľní tým správnym spôsobom.

Musím vždy regulovať množstvo vody na prípravu nápoja sám?

Nie, nemusíte. Kávovary Creativa a Creativa+ umožňujú zvoliť si konkrétny typ nápoja zo zoznamu a prístroj ho pripraví sám (navyše si môžete množstvo vody upraviť podľa svojej chuti). Kávovar Genio je vybavený tzv. Flow-stop systémom, tzn. podľa značky na každej kapsli určíte množstvo vody veľmi jednoduchým spôsobom. Ostatné kávovary sa obsluhujú manuálne.

Ako často treba prístroj odvápniť?

Sme radi, že vás zaujíma, ako sa o svoj kávovar správne starať. Návod na údržbu nájdete tu: ÚDRŽBA KÁVOVARU  

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsulách vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Čo mám robiť, keď cez kapsulu nepreteká voda alebo nápoj vyteká príliš pomaly?

Skúste prístroje odvápniť podľa nášho NÁVODU , ak by problém naďalej pretrvával, obráťte sa na servisné stredisko. Ich zoznam nájdete tu: www.krups.sk/servisy

Kapsule

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Ako kapsula funguje?

Zaujíma vás, ako vzniká umenie skvelej kávy? Pozrite sa, prosím, na: INTELIGENTNÁ KAPSULA

Bude v ponuke biela čokoláda alebo čaj?

Ponuku neustále rozširujeme. NESCAFÉ je spoločnosť zameriavajúca sa najmä na kávu a na kávové nápoje, to však neznamená, že vyrábame iba kávu. V súčasnosti si môžete pochutnať napr. na Chococcine alebo na Chai Tea Latté. Stále hľadáme nové chute a skúmame, čo si naši zákazníci želajú.

Aký typ kávy sa nachádza v kapsulách?

V našich kapsulách nájdete mletú čiernu kávu druhu arabica alebo zmes arabiky a robusty. Výnimku tvorí káva Cortado, Café au Lait, Café au Lait Intenso, Flat White a Cappuccino Ice, kde je rozpustná káva. Viac na: KVALITA KÁVY

Čo označuje malé číslo na kapsulách?

Tomuto číslu nemusíte venovať pozornosť. Ide o označenie výrobnej linky v našom podniku.

Kde si môžem kúpiť kapsule do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?

Kapsule zoženiete vo väčšine supermarketov a reťazcov s elektrospotrebičmi alebo na www.dolce-gusto.sk.

Ako zaobchádzať s použitými kapsulami?

Vyprázdnené kapsule likvidujte v rámci zmesového odpadu.

Príprava

Prečo by som mal/a pri príprave Latté Macchiato alebo Cappuccino najskôr použiť kapsulu s mliekom a až potom kávu?

Pretože len tak zaistíte autentickú prípravu a vzhľad. Ak najskôr pripravíte kávu a až potom mlieko, pena nápoja bude hnedá. Na chuť však presný postup vplyv nemá. Pozrite sa, ako vytvoriť majstrovskú šálku kávy: PRÍPRAVA KÁVY - VIDEO

Prečo kapsule s mliekom obsahujú cukor?

Mlieko v kapsulách sladíme preto, aby bola chuť výsledného nápoja dokonale vyvážená. Samozrejme, ak máte radšej sladšie nápoje, môžete si do nich cukor pridať.

Môžem kapsulu použiť dvakrát?

Kapsulu používajte vždy len na prípravu jedného nápoja. Nikdy ju nepoužívajte dvakrát.

Akú vodu mám použiť na prípravu nápoja?

Hlavne studenú. Do nádržky na vodu neodporúčame používať teplú vodu ani mlieko alebo iné tekutiny okrem vody. Keď použijete vodu z kohútika, je to v poriadku. Dávajte však pozor na pravidelné odvápňovanie prístroja. Ak viete, že máte tvrdšiu vodu, nezabúdajte kávovar odvápňovať častejšie. Len tak si uchová svoje kvality.

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových i nekávových špecialít v kapsulách určených pre kávovary NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsuly v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne je možné kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa držiak s kapsulou vyťahovať nasilu. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Ostatné

Je možné doručenie do Česka?

Pre objednávky s dodacou adresou v Česku sa, prosím, zaregistrujte, v našom partnerskom e-shope tu. V inom prípade bude vaša objednávka stornovaná a tovar nebude možné dodať. Ďakujeme za pochopenie.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Objednávka bude spracovaná maximálne do 8 pracovných dní od jej prevzatia objednávkovým systémom. Pred doručením bude objednávateľovi odoslaná SMS/e-mail o vyexpedovaní zásielky s odkazom, v ktorom si možno dať  balík preposlať na výdajné miesto. Pred samotným doručením bude v daný deň ráno objednávateľ ešte telefonicky upozornený na čas doručenia.

Aká je cena poštovného a balného?

Poštovné a balné sa účtuje úhrnne v cene 3,99 €. Pri objednávke nad 18 € je poštovné zadarmo.

V slovenskej/českej časti príručky chýba registračný kód na zaregistrovanie kávovaru. Môžem použiť kód z inej časti príručky?

Bohužiaľ, registračné kódy v príručkách kávovarov sa už nevyužívajú.

Chýba mi príručka, a tak si nemôžem zaregistrovať kávovar.

Od októbra 2015 sa v kávovaroch balených pre slovenský trh prestali používať brožúrky s kódmi pre registráciu kávovaru, preto sa teda môže stať, že práve váš kávovar brožúru neobsahuje. Zaregistrovať ho ale môžete aj tak - bez použitia 12 miestneho kódu. Darček za registráciu kávovaru s kódom je možné využiť len do konca roka 2015.

Pre viac informácií  sa, prosím, obráťte na našu infolinku 0800 135 135.

Vernostný program PREMIO

Čo je PREMIO?

S novým vernostným programom PREMIO prichádzajú so skvelou kávou skvelé odmeny. Pite výbornú kávu, zbierajte body PREMIO a užívajte si exkluzívne odmeny vybrané špeciálne pre vás, ktoré sú dostupné v katalógu odmien Premio. 

Ako získam prístup k PREMIO?

Ak už máte účet NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jednoducho sa prihláste zadaním svojej e-mailovej adresy a hesla na domovskej stránke pod Môj ÚČET.  

Ak ste heslo stratili alebo zabudli, môžete ho resetovať kliknutím na „Zabudli ste svoje heslo?“ pod prihlasovacími poľami. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, môžete sa zaregistrovať na rovnakej stránke kliknutím na REGISTROVAŤ TERAZ. 

PREMIO môžete používať prostredníctvom webových stránok alebo prostredníctvom aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorá je k dispozícii v obchode Google Play (Android) a AppStore (iOS).   

Kto sa môže zapojiť do programu PREMIO?

Vernostný program je určený výhradne koncovým spotrebiteľom. Fyzické a právnické osoby, ktoré sú platcami DPH, sú z programu vylúčené.  

Ktoré balenie kapsúl si možno kúpiť pre účasť na programe PREMIO a kde si ich môžem kúpiť?

Na získanie bodov PREMIO si môžete kúpiť balenie kapsúl z celého radu káv a nápojov NESCAFÉ® Dolce Gusto® a radu káv a nápojov Starbucks by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale iba v prípade kúpy tých druhov, ktoré sú v Slovenskej republike uvedené na trh spoločnosťou NESTLÉ Slovenskos.r.o. (v prehľade nápojov na dolce-gusto.sk). Kúpiť si ich môžete v akomkoľvek online alebo klasickom obchode s predajným miestom na území Slovenskej republiky.   

 

Môžem získať body aj za naskenovanie balenia Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto?

Balenie kapsúl Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto je zahrnuté do Premio.  

Ako môžem zadať kódy z balenia a získať body Premio?

12-miestny kód zadajte na stránke vernostného programu Premio alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte QR kód: 

iOS: na stiahnutie aplikácie kliknite sem 

• Google Play: na stiahnutie aplikácie kliknite sem 

Môj kód na získanie bodov PREMIO nebol prijatý. Prečo? 

Váš kód nemusí byť prijatý zo štyroch dôvodov: Buď je nesprávny (v takom prípade ho skúste zadať znova), alebo bol už použitý (každý kód je možné použiť len raz). 

V prípade ručného zadávania kódu venujte pozornosť čísliciam a písmenám, ktoré sa dajú ľahko zameniť (napr. písmeno „O“ a číslica „0“, písmeno „Z“ a číslica „2“).  

Ďalším dôvodom môžu byť limitácie zadávania, ktoré sú nasledujúce. Pri 12- a 16-kapsulových baleniach sú limity: denný – 30 kódov, týždenný – 60 kódov, mesačný – 200 kódov, ročný – 500 kódov.  

Pri 30-kapsulových baleniach sú limity: denný – 20 kódov, týždenný – 40 kódov, mesačný – 100 kódov, ročný – 300 kódov.  

Ďalší dôvod môže byť kúpa druhov, ktoré sú z programu Premio vyňaté, pozri otázku: Ktoré balenie kapsúl si možno kúpiť pre účasť na programe PREMIO a kde si ich môžem kúpiť? 

Ak vaše problémy pretrvávajú, obráťte sa na náš spotrebiteľský servis e-mailom nainfo@nestle.sk, kde vám radi pomôžu. 

Kde si môžem pozrieť všetky odmeny?

Všetky odmeny sú dostupné v katalógu odmien PREMIO NESCAFÉ® Dolce Gusto®  

Kúpil som si balenie kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® v inej krajine. Môžem zadať kód a získať body Premio k svojmu účtu v Slovenskej republike?

Áno, kód môžete zadať a získať body Premio v prípade kúpy balenia kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® v inej krajine, ale iba v prípade kúpy tých druhov, ktoré sú v Slovenskej republike uvedené na trh spoločnosťou NESTLÉ Slovenskos.r.o. (v prehľade nápojov dolce-gusto.sk). Tento kód je možné zadať iba raz a na jeden účet Premio. 

Nemôžete byť členom vernostného programu Premio v dvoch krajinách s rovnakým účtom.  

Ako funguje objednávkový proces online?

V Katalógu odmien Premio môžete vyberať preferované odmeny bez toho, aby ste si ich museli ihneď objednať. Fyzické odmeny možno doručiť iba na adresu na území Slovenskej republiky. 

Po pridaní odmeny do košíka pokračujte k pokladnici, kde môžete ešte meniť množstvo, prípadne odmenu zrušiť. Následne odmenu záväzne objednáte kliknutím na „Objednať teraz“. 

Budem musieť platiť za dodanie fyzickej odmeny?

Nie, odmena je vrátane poplatkov za doručenie.  

Môžem si nechať poslať odmenu na inú adresu, než s akou som sa zaregistroval?

Pre každú objednávku odmeny môžete využiť inú doručovaciu adresu. Ak bude v jednej objednávke viac odmien, je možné využiť iba jednu doručovaciu adresu.

Môže sa časom meniť bodová hodnota odmien?

Bodová hodnota odmien sa môže časom meniť v prípade zmeny ceny produktu obchodníkom.

Ako môžem zrušiť objednávku odmeny?

Zrušiť objednávku odmeny je možné iba vtedy, ak je objednávka v stave „čakajúca“ v sekcii Moje transakcie. 

Ak chcete objednávku zrušiť, obráťte sa na náš spotrebiteľský servis na info@nestle.sk. Žiadosť o zrušenie objednávky odmeny sa vyhodnotí a môže byť prijatá alebo zamietnutá. V prípade zrušenia objednávky sa body vrátia na váš účet najneskôr do 5 pracovných dní.   

Môžem vrátiť odmenu? 

V prípade reklamácie fyzickej odmeny sa obráťte na spotrebiteľský servis do 14 dní od prevzatia odmeny na info@nestle.sk..  

V prípade poškodenej odmeny sa obráťte na spotrebiteľský servis do 14 dní od prevzatia odmeny na info@nestle.cz. Pripojte aj fotografiu odmeny.   

Digitálne poukazy (vouchery, darčekové certifikáty) nie je možné vrátiť.   

Ako zistím, či bola moja objednávka odoslaná? Ako môžem sledovať svoju objednávku?

Prihláste sa k svojmu účtu PREMIO a vstúpte do Katalógu odmien. 

Na domovskej stránke kliknite na ikonu vedľa košíka (ikona osoby) a v rozbaľovacej ponuke vyberte možnosť Moje transakcie.  

V stĺpci Stav v pravej krajnej časti obrazovky uvidíte najnovší stav vašej objednávky.

Čo ukazuje stav objednávky zobrazený na stránke História objednávok?

Najnovší stav objednávky môžete skontrolovať na stránke "História objednávok" v Katalógu odmien. Prehľad stavov objednávok:  

Čaká na vybavenie: Tento stav znamená, že vaša objednávka čaká na vybavenie obchodníkom.  

Odoslané: Tento stav označuje, že vaša objednávka odmeny bola odoslaná obchodníkom. Tento stav objednávky sa vzťahuje na vouchery iba v prípade, že bola vaša objednávka pozastavená a potom uvoľnená.  

Vrátené: Tento stav znamená, že vaše body, premenené za odmenu, sa úspešne vrátili na váš účet.  

Zrušené: Tento stav znamená, že vaša objednávka bola zrušená. Počet bodov, ktoré ste za objednávku minuli, sa vráti na Váš PREMIO účet. 

 

Kde môžem nájsť podmienky Katalógu odmien Premio?

Podmienky Katalógu odmien Premio  nájdete v dolnej časti webovej stránky. Ďalšie špecifické podmienky nájdete v záložke Podrobnosti o obchodníkovi pri každej odmene.  

Kde môžem nahliadnuť do podmienok vernostného programu Premio?

Podmienky Premio nájdete tu 

Čo robiť, ak som nenašiel odpoveď na svoju otázku?

Viac detailov nájdete v podmienkach vernostného programu Premio alebo v záložke Podrobnosti o obchodníkovi pri každej odmene. Môžete sa obrátiť aj na náš spotrebiteľský servis na info@nestle.sk, kde vám radi poradia.   

Ako získavate body PREMIO?

Registráciou účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® sa automaticky vytvorí účet PREMIO. Body Premio môžete získať pri nákupe každého balenia kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale iba v prípade kúpy tých druhov, ktoré sú v Slovenskej republike uvedené na trh spoločnosťou NESTLÉ Slovenskos.r.o. (vprehľade nápojov na dolce-gusto.cz).  Po vytvorení účtu NESCAFÉ® Dolce Gusto® sa vám automaticky zobrazí stav účtu PREMIO. Kód nájdete v každom balení kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® a balení kapsúl Starbucks by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, a to buď v podobe 12-miestneho kódu, alebo QR kódu. 12-miestny kód zadajte na stránke vernostného programu Premio alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte QR kód.  

• Prvý naskenovaný kód: 200 bonusových bodov  

• Balenie 12/16 kapsúl: 100 bodov  

• Balenie 30 kapsúl: 200 bodov  

 

Nemôžem naskenovať/načítať kód vnútri balenia kapsúl. Čo mám urobiť?

Pošlite nám e-mailom svoje údaje s fotografiou balenia kapsúl NESCAFÉ® Dolce Gusto® a potvrdenie o nákupe na túto adresu: info@nestle.sk. Po preverení vám pracovník spotrebiteľského servisu oznámi kód/pripíše body PREMIO k zostatku na vašom účte. 

Ako dlho body PREMIO platia?

Všetky body na vašom účte platia počas celej vašej účasti vo vernostnom programe. 

Po šesťmesačnej neaktivite v programe strácajú body platnosť. Neaktivitou sa myslí, že nie je zadaný žiadny kód ani nie sú utratené žiadne body.