
Často kladené otázky
Odpovede na najčastejšie otázky nájdete nižšie.
Tlak 15 barov znamená, že voda je pri výstupe pri čerpadle hnaná pod tlakom, ktorý je približne v hĺbke 150 metrov pod hladinou mora. Tento tlak je porovnateľný s profesionálnymi kaviarenskými prístrojmi a zaručuje správnu prípravu kávy. Chuť a vôňa kávy sa uvoľní tým správnym spôsobom.
Sme radi, že vás zaujíma, ako sa o svoj kávovar správne starať. Návod na údržbu nájdete tu: ÚDRŽBA KÁVOVARU
NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsulách vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.
Skúste prístroje odvápniť podľa nášho NÁVODU , ak by problém naďalej pretrvával, obráťte sa na servisné stredisko. Ich zoznam nájdete tu: www.krups.sk/servisy
Všetky faktúry máte dostupné už len v elektronickej podobe, ktoré nájdete vo svojom účte v sekcii „Moje história objednávok“, a to v detaile každej objednávky. V prípade platby kartou obdržíte faktúru aj na svoj e-mail, ak si zvolíte platbu na dobierku, tak vašu faktúru nájdete vo svojom účte.
Zľavové kódy alebo vouchery z PREMIO môžete uplatniť priamo v košíku v kolonke „Mám zľavový kód/voucher“ alebo na stránke pred odoslaním objednávky (kolonka pre zľavový kód sa nachádza vpravo nad súhrnom celej objednávky). V prípade, že ste si zakúpili PREMIO voucher a chcete ho využiť, musíte ho vybrať zo zoznamu odkliknutím možnosti „Vyberte zľavový kód zo svojho účtu“ a zvoliť požadovaný kód/zľavu. PREMIO vouchery sa automaticky ukladajú do vášho účtu.
Dovoľujeme si vás upozorniť, že v rámci objednávky je možné zadať iba jeden kód.
Vašu objednávku môžete uhradiť dvoma spôsobmi – kartou online alebo na dobierku. Spôsob platby si zvolíte v procese objednávky, ak si želáte objednávku uhradiť ihneď, zvoľte platbu kartou. V prípade, že si želáte platiť až pri prevzatí zásielky, zvoľte možnosť platby na dobierku. Vašu objednávku zaplatíte priamo kuriérovi, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou.
Po prijatí objednávky do nášho systému obdržíte potvrdenie e-mailom. Tento e-mail je zvyčajne doručený pár minút po odoslaní objednávky.
Bohužiaľ nie. Naše objednávky sa spracovávajú a dostavajú do systému v priebehu pár minút. Do 15 minút po odoslaní je možné objednávku stornovať a vytvoriť si novú, prosím kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135.
Zmenu adresy objednávky môžete urobiť pohodlne na stránkach DPD, po obdržaní emailu s číslom zásielky. V prípade, že nebola objednávka spracovaná, môžeme zmenu adresy zadať aj my. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135 alebo emailom na info@nestle.sk.
Vašu objednávku vám doručí spoločnosť DPD.
Objednávka bude spracovaná od 2 do maximálne 7 pracovných dní od jej prevzatia objednávkovým systémom. Pred doručením bude objednávateľovi odoslaná SMS/e-mail o vyexpedovaní zásielky s odkazom, v ktorom si možno dať balík preposlať na výdajné miesto. Pred samotným doručením bude v daný deň ráno objednávateľ ešte telefonicky upozornený na čas doručenia.
NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.
Vďaka využitiu inovatívnych technológií a šikovnému dizajnu naše kapsle automaticky regulujú tlak, ktorý nimi prechádza. Takže bez ohľadu na to, či potrebujete silný tlak na prípravu výrazného espressa, alebo nežný dotyk na spenenie mlieka do vášho Latte Macchiato, s NESCAFE® Dolce Gusto® bude každý nápoj taký, aký má byť – dokonale lahodný.
- Ihla prepichne vzduchotesné viečko.
- Voda vnikne do kapsle a pod silným tlakom prejde membránou.
- Plastový disk prepichne hliníkovú fóliu na dne, čím zabezpečí, že tlak bude presne taký silný, ako je potrebné.
Ponuku neustále rozširujeme. NESCAFÉ je spoločnosť zameriavajúca sa najmä na kávu a na kávové nápoje, to však neznamená, že vyrábame iba kávu. V súčasnosti si môžete pochutnať napr. na Chococcine alebo na Chai Tea Latté. Stále hľadáme nové chute a skúmame, čo si naši zákazníci želajú.
V našich kapsulách nájdete mletú čiernu kávu druhu arabica alebo zmes arabiky a robusty. Výnimku tvorí káva Cortado, Café au Lait, Café au Lait Intenso, Flat White , kde je rozpustná káva. Viac na: SVET KÁVY alebo v detaile každej kávy.
Tomuto číslu nemusíte venovať pozornosť. Ide o označenie výrobnej linky v našom podniku.
Kapsuly zoženiete vo väčšine supermarketov a reťazcov s elektrospotrebičmi alebo na www.dolce-gusto.sk.
NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.
Pretože len tak zaistíte autentickú prípravu a vzhľad. Ak najskôr pripravíte kávu a až potom mlieko, pena nápoja bude hnedá. Na chuť však presný postup vplyv nemá. Pozrite sa, ako vytvoriť majstrovskú šálku kávy: PRÍPRAVA KÁVY - VIDEO
Mlieko v kapsulách sladíme preto, aby bola chuť výsledného nápoja dokonale vyvážená. Samozrejme, ak máte radšej sladšie nápoje, môžete si do nich cukor pridať.
Kapsulu používajte vždy len na prípravu jedného nápoja. Nikdy ju nepoužívajte dvakrát.
Hlavne studenú. Do nádržky na vodu neodporúčame používať teplú vodu ani mlieko alebo iné tekutiny okrem vody. Keď použijete vodu z kohútika, je to v poriadku. Dávajte však pozor na pravidelné odvápňovanie prístroja. Ak viete, že máte tvrdšiu vodu, nezabúdajte kávovar odvápňovať častejšie. Len tak si uchová svoje kvality.
Pri prihlásení do internetového obchodu nájdete odkaz „Zabudli ste heslo?“. Po zadaní vašej e-mailovej adresy, ktorú ste použili pri registrácii, vám bude zaslaný e-mail s odkazom na obnovu prihlasovacích údajov. V prípade, že vám nebol doručený tento e-mail, skúste sa znovu zaregistrovať na našich stránkach. Nie je možné vytvoriť dva účty pod rovnakým e-mailom, preto obdržíte e-mail na reset vášho hesla alebo na vytvorenie nového účtu.
Nové heslo musí obsahovať malé i veľké písmená, znak a číslo.
Ak vám tento e-mail nebude doručený, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.
Ak ste neobdržali potvrdzovací e-mail, potrebný na dokončenie registrácie, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.
Odber noviniek (newsletter) si jednoducho zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásiť sa z newlettera“ v pätičke e-mailu. Druhá možnosť je zrušenie a zmena komunikácie priamo vo svojom účte NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekcii „Môj newsletter“.
Žiadosť na zmenu e-mailovej adresy nám prosím oznámte e-mailom na info@nestle.sk.
Kávovar môžete reklamovať v jednom z našich servisných stredísk, zoznam nájdete TU. Ak sa vo vašom okolí žiadne nenachádza, prosím vyplňte reklamačný formulár, priložte faktúru a pošlite vadný kávovar späť k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko
Reklamáciu môžete vyplniť aj v našom formulári na webovej stránke v detaile objednávky, kde sa nachádza možnosť „Vrátiť tovar“.
Pre objednávky s dodacou adresou v Česku sa, prosím, zaregistrujte, v našom partnerskom e-shope tu. V inom prípade bude vaša objednávka stornovaná a tovar nebude možné dodať. Ďakujeme za pochopenie.
Cena poštovného a balného sa účtuje v hodnote 4 €. Pri objednávke nad 25 € je poštovné zadarmo.
Bohužiaľ, registračné kódy v príručkách kávovarov sa už nevyužívajú.
Od októbra 2015 sa v kávovaroch balených pre slovenský trh prestali používať brožúrky s kódmi pre registráciu kávovaru, preto sa teda môže stať, že práve váš kávovar brožúru neobsahuje. Zaregistrovať ho ale môžete aj tak - bez použitia 12 miestneho kódu. Darček za registráciu kávovaru s kódom je možné využiť len do konca roka 2015.
Pre viac informácií sa, prosím, obráťte na našu infolinku 0800 135 135.
Všetky zľavové kódy a vouchery určené na nákup v našom webshope NESCAFÉ® Dolce Gusto® sú automaticky uložené vo vašom účte, v sekcii „Moje vouchery“. Uplatníte ich priamo v košíku alebo v poslednom kroku objednávky. Kód je potrebné vybrať zo zoznamu v časti „Mám zľavový kód/voucher“ a následne vybrať zľavový kód zo zoznamu.
Vouchery určené na nákup na našich partnerských weboch sa riadia postupmi u konkrétneho predajcu.
Prosím, skontrolujte si svoj PREMIO účet, váš kód by sa mal nachádzať pod ikonkou panáčika v sekcii „História objednávok“. V detaile konkrétnej objednávky.
V prípade, že ste si v PREMIO objednali zľavový kód/voucher na nákup v našom internetovom obchode, tak sa vám tieto kódy automaticky ukladajú pod váš NESCAFÉ® Dolce Gusto® účet. Všetky vaše zľavové kódy nájdete v sekcii „Moje vouchery“, aby ste ich mohli použiť pri ďalšej objednávke.
S novým vernostným programom PREMIO prichádzajú so skvelou kávou skvelé odmeny. Pite výbornú kávu, zbierajte body PREMIO a užívajte si exkluzívne odmeny vybrané špeciálne pre vás, ktoré sú dostupné v katalógu odmien Premio.
Ak už máte účet NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jednoducho sa prihláste zadaním svojej e-mailovej adresy a hesla na domovskej stránke pod Môj ÚČET.
Ak ste heslo stratili alebo zabudli, môžete ho resetovať kliknutím na „Zabudli ste svoje heslo?“ pod prihlasovacími poľami. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, môžete sa zaregistrovať na rovnakej stránke kliknutím na REGISTROVAŤ TERAZ.
PREMIO môžete používať prostredníctvom webových stránok alebo prostredníctvom aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorá je k dispozícii v obchode Google Play (Android) a AppStore (iOS).
Vernostný program je určený výhradne koncovým spotrebiteľom. Fyzické a právnické osoby, ktoré sú platcami DPH, sú z programu vylúčené.
Na získanie bodov PREMIO si môžete kúpiť balenie kapsúl z celého radu káv a nápojov NESCAFÉ® Dolce Gusto® a radu káv a nápojov Starbucks by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale iba v prípade kúpy tých druhov, ktoré sú v Slovenskej republike uvedené na trh spoločnosťou NESTLÉ Slovenskos.r.o. (v prehľade nápojov na dolce-gusto.sk). Kúpiť si ich môžete v akomkoľvek online alebo klasickom obchode s predajným miestom na území Slovenskej republiky.
Balenie kapsúl Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto je zahrnuté do Premio.
12-miestny kód zadajte na stránke vernostného programu Premio alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte QR kód:
• iOS: na stiahnutie aplikácie kliknite sem
• Google Play: na stiahnutie aplikácie kliknite sem
Váš kód nemusí byť prijatý zo štyroch dôvodov: Buď je nesprávny (v takom prípade ho skúste zadať znova), alebo bol už použitý (každý kód je možné použiť len raz).
V prípade ručného zadávania kódu venujte pozornosť čísliciam a písmenám, ktoré sa dajú ľahko zameniť (napr. písmeno „O“ a číslica „0“, písmeno „Z“ a číslica „2“).
Ďalším dôvodom môžu byť limitácie zadávania, ktoré sú nasledujúce. Pri 12- a 16-kapsulových baleniach sú limity: denný – 30 kódov, týždenný – 60 kódov, mesačný – 200 kódov, ročný – 500 kódov.
Pri 30-kapsulových baleniach sú limity: denný – 20 kódov, týždenný – 40 kódov, mesačný – 100 kódov, ročný – 300 kódov.
Ďalší dôvod môže byť kúpa druhov, ktoré sú z programu Premio vyňaté, pozri otázku: Ktoré balenie kapsúl si možno kúpiť pre účasť na programe PREMIO a kde si ich môžem kúpiť?
Ak vaše problémy pretrvávajú, obráťte sa na náš spotrebiteľský servis e-mailom nainfo@nestle.sk, kde vám radi pomôžu.
Všetky odmeny sú dostupné v katalógu odmien PREMIO NESCAFÉ® Dolce Gusto®