Loading...

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

NESCAFÉ® Dolce Gusto®

S aplikáciou NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte kód, zistite stav vášho účtu a vyberajte skvelé odmeny.

Načítávanie...

Často kladené otázky

Odpovede na najčastejšie otázky nájdete nižšie.

Kávovar
Čo presne znamená tlak 15 barov?

Tlak 15 barov znamená, že voda je pri výstupe pri čerpadle hnaná pod tlakom, ktorý je približne v hĺbke 150 metrov pod hladinou mora. Tento tlak je porovnateľný s profesionálnymi kaviarenskými prístrojmi a zaručuje správnu prípravu kávy. Chuť a vôňa kávy sa uvoľní tým správnym spôsobom.

Ako často treba prístroj odvápniť?

Sme radi, že vás zaujíma, ako sa o svoj kávovar správne starať. Návod na údržbu nájdete tu: ÚDRŽBA KÁVOVARU

Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsulách vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Čo mám robiť, keď cez kapsulu nepreteká voda alebo nápoj vyteká príliš pomaly?

Skúste prístroje odvápniť podľa nášho NÁVODU , ak by problém naďalej pretrvával, obráťte sa na servisné stredisko. Ich zoznam nájdete tu: www.krups.sk/servisy

Zobraziť všetko
Objednávka
Obdržal(a) som svoju objednávku, ale neobsahovala faktúru. Čo mám robiť?

Všetky faktúry máte dostupné už len v elektronickej podobe, ktoré nájdete vo svojom účte v sekcii „Moje história objednávok“, a to v detaile každej objednávky. V prípade platby kartou obdržíte faktúru aj na svoj e-mail, ak si zvolíte platbu na dobierku, tak vašu faktúru nájdete vo svojom účte.

Ako a kde si môžem uplatniť zľavový kód?

Zľavové kódy alebo vouchery z PREMIO môžete uplatniť priamo v košíku v kolonke „Mám zľavový kód/voucher“ alebo na stránke pred odoslaním objednávky (kolonka pre zľavový kód sa nachádza vpravo nad súhrnom celej objednávky). V prípade, že ste si zakúpili PREMIO voucher a chcete ho využiť, musíte ho vybrať zo zoznamu odkliknutím možnosti „Vyberte zľavový kód zo svojho účtu“ a zvoliť požadovaný kód/zľavu. PREMIO vouchery sa automaticky ukladajú do vášho účtu.

Dovoľujeme si vás upozorniť, že v rámci objednávky je možné zadať iba jeden kód.

Ako môžem uhradiť svoju objednávku?

Vašu objednávku môžete uhradiť dvoma spôsobmi – kartou online alebo na dobierku. Spôsob platby si zvolíte v procese objednávky, ak si želáte objednávku uhradiť ihneď, zvoľte platbu kartou. V prípade, že si želáte platiť až pri prevzatí zásielky, zvoľte možnosť platby na dobierku. Vašu objednávku zaplatíte priamo kuriérovi, a to buď v hotovosti alebo platobnou kartou.

Ako zistím, že bola moja objednávka prijatá?

Po prijatí objednávky do nášho systému obdržíte potvrdenie e-mailom. Tento e-mail je zvyčajne doručený pár minút po odoslaní objednávky.

Je možné zmeniť obsah svojej objednávky?

Bohužiaľ nie. Naše objednávky sa spracovávajú a dostavajú do systému v priebehu pár minút. Do 15 minút po odoslaní je možné objednávku stornovať a vytvoriť si novú, prosím kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135.

Je možné zmeniť adresu doručenia objednávky?

Zmenu adresy objednávky môžete urobiť pohodlne na stránkach DPD, po obdržaní emailu s číslom zásielky. V prípade, že nebola objednávka spracovaná, môžeme zmenu adresy zadať aj my. Prosím, kontaktujte nás na zákazníckej linke 0800 135 135 alebo emailom na info@nestle.sk.

Aká spoločnosť mi objednávku doručí?

Vašu objednávku vám doručí spoločnosť DPD.

Ako dlho trvá doručenie objednávky?

Objednávka bude spracovaná od 2 do maximálne 7 pracovných dní od jej prevzatia objednávkovým systémom. Pred doručením bude objednávateľovi odoslaná SMS/e-mail o vyexpedovaní zásielky s odkazom, v ktorom si možno dať balík preposlať na výdajné miesto. Pred samotným doručením bude v daný deň ráno objednávateľ ešte telefonicky upozornený na čas doručenia.

Zobraziť všetko
Kapsuly
Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Ako kapsula funguje?

 

Vďaka využitiu inovatívnych technológií a šikovnému dizajnu naše kapsle automaticky regulujú tlak, ktorý nimi prechádza. Takže bez ohľadu na to, či potrebujete silný tlak na prípravu výrazného espressa, alebo nežný dotyk na spenenie mlieka do vášho Latte Macchiato, s NESCAFE® Dolce Gusto® bude každý nápoj taký, aký má byť – dokonale lahodný.

  1. Ihla prepichne vzduchotesné viečko.
  2. Voda vnikne do kapsle a pod silným tlakom prejde membránou.
  3. Plastový disk prepichne hliníkovú fóliu na dne, čím zabezpečí, že tlak bude presne taký silný, ako je potrebné.
Bude v ponuke biela čokoláda alebo čaj?

Ponuku neustále rozširujeme. NESCAFÉ je spoločnosť zameriavajúca sa najmä na kávu a na kávové nápoje, to však neznamená, že vyrábame iba kávu. V súčasnosti si môžete pochutnať napr. na Chococcine alebo na Chai Tea Latté. Stále hľadáme nové chute a skúmame, čo si naši zákazníci želajú.

Aký typ kávy sa nachádza v kapsulách?

V našich kapsulách nájdete mletú čiernu kávu druhu arabica alebo zmes arabiky a robusty. Výnimku tvorí káva Cortado, Café au Lait, Café au Lait Intenso, Flat White , kde je rozpustná káva. Viac na: SVET KÁVY alebo v detaile každej kávy.

Čo označuje malé číslo na kapsulách?

Tomuto číslu nemusíte venovať pozornosť. Ide o označenie výrobnej linky v našom podniku.

Kde si môžem kúpiť kapsule do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?

Kapsuly zoženiete vo väčšine supermarketov a reťazcov s elektrospotrebičmi alebo na www.dolce-gusto.sk.

Zobraziť všetko
Príprava
Ako mám postupovať, keď sa mi zasekne kapsula Nesquik v kávovare?

NESCAFÉ DOLCE GUSTO ponúka spotrebiteľom 27 rôznych variantov kávy, kávových aj nekávových špecialít v kapsulách určených do kávovarov NESCAFÉ DOLCE GUSTO s výstupným tlakom čerpadla 15 barov. Po použití kapsule v kávovare sa tlak v kapsule vyrovná za pár sekúnd a následne možno kapsulu bez ťažkostí vybrať. Obľúbený čokoládový nápoj NESQUIK je unikátny tým, že je zmesou kakaového prášku a sušeného mlieka v jednej kapsule. Vďaka vlastnostiam tejto zmesi však môže v niektorých prípadoch dochádzať k tomu, že kapsula NESQUIK po použití v kávovare zadržiava štandardný tlak dlhšie, ako je pri kapsulách systému NESCAFÉ DOLCE GUSTO obvyklé, a v dôsledku toho nemožno použitú kapsulu z kávovaru vybrať okamžite. V takom prípade odporúčame nesnažiť sa nasilu vyťahovať držiak s kapsulou. Odporúčame kávovar vypnúť a nechať cca 20 minút v pokoji, kým sa tlak nevyrovná, a následne kapsulu vybrať. Pred ďalším použitím kávovaru prečistite ihlu kávovaru priloženou čistiacou ihlou, ktorú nájdete podľa modelu kávovaru v odkvapkávacej miske alebo za zásobníkom na vodu. V prípade akejkoľvek ďalšej pochybnosti sa, prosím, obráťte na Servis pre spotrebiteľov*. Ďakujeme za porozumenie a veríme, že nápoj NESQUIK bude patriť aj naďalej medzi vaše obľúbené varianty v rámci pestrej ponuky sortimentu NESCAFÉ DOLCE GUSTO.

Prečo by som mal/a pri príprave Latté Macchiato alebo Cappuccino najskôr použiť kapsulu s mliekom a až potom kávu?

Pretože len tak zaistíte autentickú prípravu a vzhľad. Ak najskôr pripravíte kávu a až potom mlieko, pena nápoja bude hnedá. Na chuť však presný postup vplyv nemá. Pozrite sa, ako vytvoriť majstrovskú šálku kávy: PRÍPRAVA KÁVY - VIDEO

Prečo kapsule s mliekom obsahujú cukor?

Mlieko v kapsulách sladíme preto, aby bola chuť výsledného nápoja dokonale vyvážená. Samozrejme, ak máte radšej sladšie nápoje, môžete si do nich cukor pridať.

Môžem kapsulu použiť dvakrát?

Kapsulu používajte vždy len na prípravu jedného nápoja. Nikdy ju nepoužívajte dvakrát.

Akú vodu mám použiť na prípravu nápoja?

Hlavne studenú. Do nádržky na vodu neodporúčame používať teplú vodu ani mlieko alebo iné tekutiny okrem vody. Keď použijete vodu z kohútika, je to v poriadku. Dávajte však pozor na pravidelné odvápňovanie prístroja. Ak viete, že máte tvrdšiu vodu, nezabúdajte kávovar odvápňovať častejšie. Len tak si uchová svoje kvality.

Zobraziť všetko
Ostatné
Zabudol som heslo alebo sa mi nedarí prihlásiť do internetového obchodu Dolce Gusto. Čo mám robiť?

Pri prihlásení do internetového obchodu nájdete odkaz „Zabudli ste heslo?“. Po zadaní vašej e-mailovej adresy, ktorú ste použili pri registrácii, vám bude zaslaný e-mail s odkazom na obnovu prihlasovacích údajov. V prípade, že vám nebol doručený tento e-mail, skúste sa znovu zaregistrovať na našich stránkach. Nie je možné vytvoriť dva účty pod rovnakým e-mailom, preto obdržíte e-mail na reset vášho hesla alebo na vytvorenie nového účtu.

Nové heslo musí obsahovať malé i veľké písmená, znak a číslo.

Ak vám tento e-mail nebude doručený, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.

Pri registrácii som neobdržal(a) potvrdzovací e-mail na dokončenie registrácie vo webshope. Čo mám robiť?

Ak ste neobdržali potvrdzovací e-mail, potrebný na dokončenie registrácie, kontaktujte náš zákaznícky servis telefonicky 0800 135 135 alebo e-mailom info@nestle.sk.

Neželám si, aby mi boli zasielané e-maily s novinkami a aktuálnymi akciami vo webshope. Ako zruším odber?

Odber noviniek (newsletter) si jednoducho zrušíte kliknutím na odkaz „Odhlásiť sa z newlettera“ v pätičke e-mailu. Druhá možnosť je zrušenie a zmena komunikácie priamo vo svojom účte NESCAFÉ® Dolce Gusto® v sekcii „Môj newsletter“.

Ako si zmením e-mailovú adresu?

Žiadosť na zmenu e-mailovej adresy nám prosím oznámte e-mailom na info@nestle.sk.

Ako postupovať v prípade reklamácie v záručnej dobe?

Kávovar môžete reklamovať v jednom z našich servisných stredísk, zoznam nájdete TU. Ak sa vo vašom okolí žiadne nenachádza, prosím vyplňte reklamačný formulár, priložte faktúru a pošlite vadný kávovar späť k nám na adresu: HOPI CZ DC - NESTLÉ, Háj 328, 798 12 Kralice na Hané, Česko

Reklamáciu môžete vyplniť aj v našom formulári na webovej stránke v detaile objednávky, kde sa nachádza možnosť „Vrátiť tovar“.

Je možné doručenie do Česka?

Pre objednávky s dodacou adresou v Česku sa, prosím, zaregistrujte, v našom partnerskom e-shope tu. V inom prípade bude vaša objednávka stornovaná a tovar nebude možné dodať. Ďakujeme za pochopenie.

Aká je cena poštovného a balného?

Cena poštovného a balného sa účtuje v hodnote 4 €. Pri objednávke nad 25 € je poštovné zadarmo.

V slovenskej/českej časti príručky chýba registračný kód na zaregistrovanie kávovaru. Môžem použiť kód z inej časti príručky?

Bohužiaľ, registračné kódy v príručkách kávovarov sa už nevyužívajú.

Chýba mi príručka, a tak si nemôžem zaregistrovať kávovar.

Od októbra 2015 sa v kávovaroch balených pre slovenský trh prestali používať brožúrky s kódmi pre registráciu kávovaru, preto sa teda môže stať, že práve váš kávovar brožúru neobsahuje. Zaregistrovať ho ale môžete aj tak - bez použitia 12 miestneho kódu. Darček za registráciu kávovaru s kódom je možné využiť len do konca roka 2015.

Pre viac informácií sa, prosím, obráťte na našu infolinku 0800 135 135.

Zobraziť všetko
Vernostný program PREMIO
Ako si môžem uplatniť voucher zakúpený v PREMIO?

Všetky zľavové kódy a vouchery určené na nákup v našom webshope NESCAFÉ® Dolce Gusto® sú automaticky uložené vo vašom účte, v sekcii „Moje vouchery“.  Uplatníte ich priamo v košíku alebo v poslednom kroku objednávky. Kód je potrebné vybrať zo zoznamu v časti „Mám zľavový kód/voucher“ a následne vybrať zľavový kód zo zoznamu.

Vouchery určené na nákup na našich partnerských weboch sa riadia postupmi u konkrétneho predajcu.

Neprišiel mi kód z objednávky PREMIO. Čo mám robiť?

Prosím, skontrolujte si svoj PREMIO účet, váš kód by sa mal nachádzať pod ikonkou panáčika v sekcii „História objednávok“. V detaile konkrétnej objednávky.

V prípade, že ste si v PREMIO objednali zľavový kód/voucher na nákup v našom internetovom obchode, tak sa vám tieto kódy automaticky ukladajú pod váš NESCAFÉ® Dolce Gusto® účet. Všetky vaše zľavové kódy nájdete v sekcii „Moje vouchery“, aby ste ich mohli použiť pri ďalšej objednávke.

Čo je PREMIO?

S novým vernostným programom PREMIO prichádzajú so skvelou kávou skvelé odmeny. Pite výbornú kávu, zbierajte body PREMIO a užívajte si exkluzívne odmeny vybrané špeciálne pre vás, ktoré sú dostupné v katalógu odmien Premio.

Ako získam prístup k PREMIO?

Ak už máte účet NESCAFÉ® Dolce Gusto®, jednoducho sa prihláste zadaním svojej e-mailovej adresy a hesla na domovskej stránke pod Môj ÚČET. 

Ak ste heslo stratili alebo zabudli, môžete ho resetovať kliknutím na „Zabudli ste svoje heslo?“ pod prihlasovacími poľami. Ak ste sa ešte nezaregistrovali, môžete sa zaregistrovať na rovnakej stránke kliknutím na REGISTROVAŤ TERAZ.

PREMIO môžete používať prostredníctvom webových stránok alebo prostredníctvom aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ktorá je k dispozícii v obchode Google Play (Android) a AppStore (iOS). 

Kto sa môže zapojiť do programu PREMIO?

Vernostný program je určený výhradne koncovým spotrebiteľom. Fyzické a právnické osoby, ktoré sú platcami DPH, sú z programu vylúčené.  

Ktoré balenie kapsúl si možno kúpiť pre účasť na programe PREMIO a kde si ich môžem kúpiť?

Na získanie bodov PREMIO si môžete kúpiť balenie kapsúl z celého radu káv a nápojov NESCAFÉ® Dolce Gusto® a radu káv a nápojov Starbucks by NESCAFÉ® Dolce Gusto®, ale iba v prípade kúpy tých druhov, ktoré sú v Slovenskej republike uvedené na trh spoločnosťou NESTLÉ Slovenskos.r.o. (v prehľade nápojov na dolce-gusto.sk). Kúpiť si ich môžete v akomkoľvek online alebo klasickom obchode s predajným miestom na území Slovenskej republiky.  

Môžem získať body aj za naskenovanie balenia Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto?

Balenie kapsúl Starbucks by NESCAFÉ Dolce Gusto je zahrnuté do Premio. 

Ako môžem zadať kódy z balenia a získať body Premio?

12-miestny kód zadajte na stránke vernostného programu Premio alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie NESCAFÉ® Dolce Gusto® jednoducho naskenujte QR kód: 

• iOS: na stiahnutie aplikácie kliknite sem  

• Google Play: na stiahnutie aplikácie kliknite sem 

Môj kód na získanie bodov PREMIO nebol prijatý. Prečo? 

Váš kód nemusí byť prijatý zo štyroch dôvodov: Buď je nesprávny (v takom prípade ho skúste zadať znova), alebo bol už použitý (každý kód je možné použiť len raz).

V prípade ručného zadávania kódu venujte pozornosť čísliciam a písmenám, ktoré sa dajú ľahko zameniť (napr. písmeno „O“ a číslica „0“, písmeno „Z“ a číslica „2“). 

Ďalším dôvodom môžu byť limitácie zadávania, ktoré sú nasledujúce. Pri 12- a 16-kapsulových baleniach sú limity: denný – 30 kódov, týždenný – 60 kódov, mesačný – 200 kódov, ročný – 500 kódov. 

Pri 30-kapsulových baleniach sú limity: denný – 20 kódov, týždenný – 40 kódov, mesačný – 100 kódov, ročný – 300 kódov. 

Ďalší dôvod môže byť kúpa druhov, ktoré sú z programu Premio vyňaté, pozri otázku: Ktoré balenie kapsúl si možno kúpiť pre účasť na programe PREMIO a kde si ich môžem kúpiť?

Ak vaše problémy pretrvávajú, obráťte sa na náš spotrebiteľský servis e-mailom nainfo@nestle.sk, kde vám radi pomôžu.

Kde si môžem pozrieť všetky odmeny?

Všetky odmeny sú dostupné v katalógu odmien PREMIO NESCAFÉ® Dolce Gusto® 

Zobraziť všetko
Kde si môžem kúpiť kapsule do kávovaru Nescafé Dolce Gusto?
Zobraziť všetko

Nenašli ste odpoveď?

Kontaktujte náš zákaznícky servis: 0800 135 135