You have reached the website
Zabudli ste svoje heslo?
You have a subscription product in your cart. In order to add this type of product, you can clear current cart or add the new product to the subscription.
Záruka na prístroje
ZÁRUKA NA PRÍSTROJE KRUPS NESCAFÉ® DOLCE GUSTO®
KRUPS poskytuje na kávovary záruku počas 24 mesiacov odo dňa nákupu, v prípade mechanického a elektronického poškodenia. Nezabudnite, že si treba odložiť doklad o nákupe (príjmový doklad).
Počas záručnej lehoty KRUPS zabezpečí bezplatnú opravu alebo výmenu súčiastok, ak prístroj spolu s príjmovým dokladom odovzdáte autorizovanému servisnému agentovi KRUPS. Vždy použite originálne balenie alebo úložnú škatuľu, aby ste zabránili ďalšiemu poškodeniu, a uistite sa, že ste dostali doklad o zaslaní.
Záruka je neprenosná.
Na nižšie uvedené výnimky sa záruka nevzťahuje:
- Poškodenie spôsobené nesprávnym používaním a manipuláciou alebo používaním, ktoré nie je v súlade s inštrukciami uvedenými v používateľskej príručke.
- Riadna údržba výrobku (potrebné odvápňovanie/čistenie) nebola dodržaná podľa návodu.
- Do zariadenia boli začlenené sklené alebo porcelánové výrobky.
- Poškodenie spôsobené používaním výrobku pri inom elektrickom napätí, ako je vyznačené na výrobku.
- Výrobok bol používaný inak ako na bežné domáce účely.
- Poškodenie výrobku spôsobené preťažením, nesprávnym používaním, zanedbaním alebo nehodou.
- Predajcom výrobku boli uskutočnené modifikácie alebo výrobok opravoval ktokoľvek iný ako autorizovaný servisný agent.
- Poškodenie doplnkov ako tesnenia, filtre, a pod., ktorých bežná životnosť je obmedzená. Tieto súčiastky sú vyňaté spod záruky a treba ich pravidelne vymieňať.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok sa s nami skontaktujte tu info@nestle.sk alebo volajte na náš Zákaznický servis 800 135 135.